Acollida i canguratge

L’AFA s’encarrega d’organitzar els serveis d’acollida i canguratge puntual. Pretenen ajudar les famílies a conciliar la vida laboral i els horaris de l’escola.

El servei de bon dia (acollida matinal)

L’horari: 7,45 h.-9,00 h.
Lloc: Edifici del menjador

PREUS DE L’ACOLLIDA

DIES PREU
A partir de 4 dies 3,50 € / dia
A partir de 8 dies 3,30 € / dia
A partir de 12 dies 3,00€ / dia
A partir de 16 dies 2,50€ / dia
A partir de 20 dies 2,00€ / dia
Esporàdic 5,00 € / dia

A continuació s’explica quin és el procediment a seguir per poder dur a terme la inscripció de la activitat d’acollida del curs 2023-2024, d’enguany.

L’alumnat de l’escola que ja està registrat en l’aplicació TPV Escola, té un correu associat a l’infant, un usuari i contrasenya per poder accedir, Si és el primer cop que l’utilitzes, cal crear un usuari de nou per cada infant, (Seguir les indicacions explicades a continuació).

Primer pas: Accedir al següent link per crear un usuari: https://mev.tpvescola.com/Pre-Formulari.aspx

• Municipi: Sant Llorenç Savall
  • Escola: Escola Josep Gras
  • Formulari d’inscripció: Acollida 23-24 – ESCOLAJOSEP GRAS

Per últim, omplir el formulari.

Cal clicar la opció del dies que voleu fer ús del servei, independenment
del dia que surt marcat a l’aplicació, és a dir, si l’infant ha d’anar 4 dies
mensuals a l’acollida, s’ha de clicar la opció
de 4 dies independenment de que no siguin els dilluns.

El canguratge

El canguratge és un servei que s’organitza de forma esporàdica per facilitar que les famílies puguin assistir a activitats que organitza l’escola (reunions d’inici de curs, etc.)

Darrera actualització: 06-05-2024