Menjador escolar

L’AMPA gestiona el servei de menjador de l’Escola, tant pel que fa a la contractació i la gestió del personal que fa el monitoratge, com per al proveïment dels menús.

L’entitat de lleure MEV a partir de l’ultim trimestre del curs 2020/21,  està portant la gestió de la contractació del personal i la coordinació de les diverses activitats extraescolars, l’ acollida, el canguratge i també del servei de menjador. Respecte al servei de càtering hem fet conveni amb l’escola El Casal de Castellar del Vallès, la qual disposa de cuina pròpia i ens serveix el menjar calent i cuinat el mateix dia.

El servei de menjador es un espai pensat perquè les famílies que ho necessiten puguin deixar als infants a dinar en l’horari de descans lectiu del migdia.

Des del curs 2017/18, que participem,  gràcies a la voluntat de les monitores del menjador, al projecte Recooperem, aquesta iniciativa del Consell Comarcal  i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental, es una iniciativa de caire social, clau per a moltes famílies i amb un caràcter mediambiental importantíssim.

Podeu accedir a informació actualitzada del projecte al següent enllaç:

Tarifes del Servei

Les tarifes del servei de menjador són les aprovades per l’assemblea general i són els preus que estipula el Departament d’Ensenyament, aquests queden fixats de la següent manera: 6,33€ (Tarifa de fix) i 6,96€ (Tarifa d’esporàdic). El preu comprèn, a més de l’àpat, l’atenció directe a l’alumnat des de que acaben les classes al matí fins que comencen les de la tarda.

S’aplica la tarifa de fix a un usuari a partir de 12 dies al mes. En cas contrari, s’aplicarà la tarifa d’esporàdic.

Notificacions d’ús del servei

Es podrà comunicar l’assistència d’un infant al servei de menjador per la plataforma de MEV https://app.mev.cat en cas d’usuari fixe ó cada dia de 9,00h a 9,30h  del matí presencialment a la coordinadora del servei de menjador, (Nuri) si es tracta d’usuàri esporàdic, també qualsevol fet puntual o aclariment al correu electrònic josepgras@mev.cat

Es podrà avisar per assistir al servei de menjador un dia puntual o un conjunt de dies. També es podrà anular un servei ja contractat (en el cas dels infants fixes o els infants que es quedin de forma periòdica), sempre abans de les 9,30h.

Pagament del servei

Els pagaments s’efectuen a través d’un enllaç que us arribarà per correu i a mitjançan una targeta bancaria, que prèviament serà registrada a l’App de MEV.  Es facturarà només pels menús consumits, sempre que s’hagi avisat abans de les 9,30h. del matí.

També está disponible l’opció de pagament amb tarja presencialment, es demana fer el pagament a la coordinadora de 9,00h a 9,30h.

Les famílies amb rebuts impagats no podran fer ús dels serveis que gestiona l’AMPA (extraescolars, menjador, etc.)

Darrera actualització: 21.06.2021