Un Espai de Calma i Reflexió per a la Comunitat de Grans

Durant el mes d’octubre, la comunitat de grans de l’escola vam tenir l’oportunitat de fer una sortida fins al Puig Rodó, un lloc singular situat al cor del bosc, carregat de misteri i serenitat. Aquest espai, creat per dones del poble, és un punt de trobada obert a tota la comunitat i convidat a la meditació i la reflexió personal.

El Puig Rodó, amb la seva forma laberíntica i espiral, ens va oferir un ambient perfecte per fer una pausa i connectar-nos amb nosaltres mateixos i entre nosaltres. L’estructura del lloc fa que cada pas que es dóna sembli un recorregut interior, un camí cap a la calma i la introspecció.

Vam passar el dia en aquest entorn tranquil amb l’objectiu de conèixer-nos millor com a membres de la comunitat de grans d’aquest curs, establint vincles, compartint moments i reflexionant junts sobre el camí que seguirem durant l’any. Va ser una experiència enriquidora que ens va permetre aprendre a escoltar-nos i a trobar la pau en un espai únic, lluny de l’enrenou diari.

El Puig Rodó ens va oferir la bellesa de la natura, la serenitat del silenci i l’oportunitat d’endinsar-nos en la reflexió personal. Un dia que va quedar gravat en la nostra memòria com un record de connexió i calma dins la nostra comunitat escolar.

 

 

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>