Contes a P3 i P5

Donat que aquests dies el temps no ens acompanya, els grups de P3 i P5 no podrem anar a visitar el Pessebre però ens han vingut a explicar a l’escola el conte que ens expliquen sempre al vestíbul de l’Ajuntament. Hem gaudit d’una estona ben… Llegeix més»

Festival de Nadal

El matí de dilluns, 19 de desembre, hem fet el Festival de Nadal al Teatre Modern.
Ha estat un plaer compartir amb les famílies i mestres les actuacions que han treballat els nens i nenes amb tanta il·lusió!
En aquesta entrada us deixem una galeria amb les… Llegeix més»

Ha arribat el Tió

Abans d’ahir, 14 de desembre, mentre estàvem al pati va aparèixer amagat entre unes fulles el Tió!!! Va ser súper emocionant i sorprenent! Durant aquests dies l’hem de donar molt de menjar per a què creixi molt i ens cagui molts regalets!
Veure fotos… Llegeix més»

Festa de Nadal de l’AMPA

Us recordem que aquest divendres, 16 de desembre, des de les 16.45h fins a les 18.00h l’AMPA ha organitzat una gran festa nadalenca on l’alumnat de 6è tindrà un protagonisme evident! Us hi esperem!!