Telegram_Verdaguer_Canals

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres aprovarem al Consell Escolar el Pla d’Obertura d’aquest curs 20-21. En aquest document està traçada l’estratègia i mesures que prenem com a centre en el marc de la pandèmia, el podreu llegir publicat a la web el proper dijous.

Al pla establim mesures complementàries per facilitar la comunicació família-escola. Una d’elles és la creació de canals de Telegram per nivells, on les tutores us posaran missatges directament a cada grup de famílies al llarg del curs. A continuació us anotem els enllaços que heu de fer servir per accedir als diferents canals:

P3 P4 P5
1r 2n 3r
4t

Les famílies de 5è i 6è continueu amb el mateix canal de Telegram al que us vau subscriure durant el confinament.

Si les famílies heu de comunicar-vos amb les tutores, ho podreu fer amb una nota en un full o a l’agenda. Si és una urgència, sempre podeu trucar a l’Escola. Per aspectes relacionats amb el menjador o l’acollida us podeu comunicar amb la Dúnia al seu número de telèfon: 629 644 197.

En els propers dies aprovarem al Consell Escolar i publicarem a la web el Pla d’Obertura d’enguany. També rebreu més informació per resoldre alguns dels dubtes que teniu i que ens esteu fent arribar mitjançant els delegats de l’AFA.

Rebeu una salutació cordial,

L’equip de mestres.