Com fer la preinscripció al Verdaguer?

Horari d’atenció

Del 13 al 22 de maig, de dilluns a divendres, de 9:00 a 13 hores.

Pas 1: Feu la sol·licitud.

Podeu fer-la amb ordinador, tauleta o telèfon mòbil.

Quan us demani el codi de centre, són aquests:

(Us recomanem sempre posar diverses opcions per ordre de preferència)

Escola Jacint Verdaguer

Pas 2: Envieu el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada a l’Escola.

Quan realitzeu la sol·licitud us podreu descarregar un resguard. Envieu una copia d’aquest resguard a a8022938@xtec.cat, juntament amb les imatges escanejades dels següents docouments:

• Original i fotocòpia del DNI o NIE del pare i de la mare i del nen/a si en té.
  • Original i fotocòpia del llibre de família.
  • Original i fotocòpia  carnet de família nombrosa o monoparental. (Si s’escau).
  • Original i fotocòpia del carnet de discapacitat igual o superior 33%. (Si s’escau)
  • Si el domicili al·legat no coincideix amb el del DNI, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant. (Si s’escau)

Pas 3: Rebreu un e-mail de confirmació de l’Escola conforme el procés s’ha realitzat amb èxit.

Només per als casos excepcionals en que no s’hagi pogut realitzar la sol·licitud telemàticament, s’han habilitat uns dies de recollida de sol·licituds de forma presencial, a partir del 19 de maig. La petició de cita per al lliurament de sol·licituds es farà en el següent enllaç (donat el volum de preinscripcions a tota Catalunya el servei es queda col·lapsat en alguns moments, podeu trucar al centre en horari de 9 a 13h per demanar cita prèvia).

Per la seguretat de totes, us preguem que feu la preinscripció telemàtica, demanant suport al nostre telèfon d’atenció a la preinscripció telemàtica si ho necessiteu.