Nota d’inici 2n trimestre

Benvolgudes famílies:

Desitgem que estigueu totes i tots bé. Demà tornem a l’escola amb energia renovada i el convenciment de continuar sent un espai acollidor i segur per als vostres fills i filles. Com que seguim immersos en la pandèmia, continuarem posant especial èmfasi en continuar aplicant amb rigor els protocols de prevenció que vam desplegar durant el primer trimestre. Per aconseguir-ho, necessitem treballar conjuntament escola i famílies, tal i com vam fer al primer trimestre.

• Recordeu-vos de prendre la temperatura al vostre fill/a abans de sortir de casa. L’alumnat amb temperatura de 37,5 o superior no pot venir a l’Escola.
  • Amb relació a les activitats extraescolars, es mantenen en funcionament les que respecten el grup bombolla. Quan les condicions meteorològiques no permetin realitzar-les a l’exterior, es realitzaran a l’aula habitual dels nens/es del grup.
  • Us informem que el nostre Referent Covid (RECO), ens ha demanat les dades de les persones que treballem a l’escola de cara al cribatge del personal del centre que es durà a terme el més aviat possible..
  • Properament tindrem habilitat el nou accés al centre pel carrer Catalunya, per tal d’agilitzar entrades i sortides. Us informarem tan bon punt tinguem la conformitat de l’Ajuntament del Prat per fer-ne ús. De moment mantenim els mateixos accessos i horaris que al primer trimestre.

Recordeu que demà dilluns només podran incorporar-se presencialment a l’escola el personal i l’alumnat que no presentin cap símptoma de COVID-19 i que no estiguin fent quarantena.  Si es presenten símptomes, cal consultar al CAP abans d’incorporar-se a les classes. En el cas que el vostre fill/a no pugui anar a l’escola perquè estigui fent quarantena per ser un contacte estret, o bé sigui un cas positiu de COVID-19, haureu d’informar-nos enviant un correu electrònic a l’adreça de l’Escola o bé trucant per telèfon.

Molts ànims per aquest segon trimestre que estem a punt de començar!

La direcció