Inventem personatges amb mares

El dimarts 10 d’abril al LECXIT vam gaudir d’una activitat de creació de personatges gràcies a la col·laboració amb l’AFA de l’Escola. Algunes de les mares encarregades de la comissió de biblioteca van preparar-nos un taller de creació de personatges. El nens i nenes, amb l’ajuda de les seves parelles mentores, van passar una bona tarda elaborant un personatge inventat a partir de material molt divers. Per cloure la sessió, els personatges van prendre vida en un conte imaginat pels propis infants. Imaginar-nos un personatge i després donar-li vida ens activa la imaginació i la creativitat.

Connectar el què fa l’escola amb la participació de les famílies i les sessions de lectura LECXIT fa que tots i totes ens impliquem en l’educació dels infants. Al Verdaguer, tothom educa!