Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

RESOLUCIÓ
A qui s’adrecen aquests ajuts?
  • Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.
Quins són els requisits econòmics (límit d’ingressos familiars)?

Les ajudes podran ser sol·licitades pels alumnes dels quals la renda i patrimoni familiars en 2018 no hagin superat, de conformitat amb el que disposa el Reial Decret 430/2019, de 12 de juliol (BOE núm. 167, de 13.7.2019) pel qual s’estableixen els llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajudes a l’estudi per al curs 2019-2020, els llindars següents:

– Famílies de dos membres: 19.444 €
– Famílies de tres membres: 25.534 €
– Famílies de quatre membres: 30.287 €
– Famílies de cinc membres: 34.370 €
– Famílies de sis membres: 38.313 €
– Famílies de set membres: 42.041 €
– Famílies de vuit membres: 45.744 €
– A partir del vuitè membre s’afegiran 3.672 € per cada nou membre computable de la família.

La presentació de la sol·licitud implica l’autorització a l’administració educativa a obtenir les dades necessàries per determinar la renda a través d’altres administracions públiques.

Termini: fins al 30 de setembre de 2020

On es poden trobar les bases de la convocatòria i la documentació que es sol·licita per demanar la beca?

TRÀMIT ONLINE I MÉS INFORMACIÓ