Juguem amb la dansa

Durant les primeres setmanes del mes de gener els alumnes de quart vam participar en una activitat que es deia “Juguem amb la dansa”. El noi que ens va fer les dues sessions es deia Xavi.

Primera sessió

Per començar l’activitat ens havíem de treure les sabates i fer uns quants estiraments. A continuació els nens i nenes vam fer un ball que havíem d’inventar-nos per parts. Després vam fer un altre joc en que havíem d’escoltar les picades de mans que feia el Xavi. Tot seguit les havíem de  copiar. Si ho fèiem malament estàvem eliminats. Per salvar-nos una altra persona ho havia de fer bé.

Segona sessió

La segona sessió la vam començar amb els mateixos jocs però en vam fer un de diferent. Havíem de ballar de costat a costat segons els passos que ens deia el Xavi. Per acabar ens vam posar en grups de 4 o 5. Ens vam inventar una coreografia i la vam ensenyar davant de tota la classe.