Coneguem la ciutat 3r

Benvolgudes famílies!
Els alumnes de 3r durant el 1r trimestre van gaudir mostrant  molt interès i entusiasme durant la visita guiada l interior de l’edifici de l’Ajuntament: vestíbul, sala d’actes, sala de premsa…
El recorregut s’ampliava passant per alguns llocs més emblemàtics de la ciutat: font dels… Llegeix més»

Fem un porquet !

La setmana passada van venir el pares i el germà de la Noa a fer amb nosaltres un … PORQUET! Ens va encantar, ja que vam pintar amb les ceres toves i amb retoladors. Va ser molt divertit, perquè també vam poder sortir una miqueta… Llegeix més»

P4 loves Pota blava??????!!!!!!!!!!!

Oh my god! Com voleu que no estimem el nostre Pota blava amb totes les activitats que ens permet fer I les coses que ens ensenya?????? Hem gaudit punxant, pintant, moldejant fang, fent-nos fotos, cantant cançons dedicades a ell, aprenent vocabulari referit a les parts… Llegeix més»

P5 va al mercat!!!

Quines ganes de fer un tast de fruites de la tardor!!! Així que hem pensat en anar al mercat i comprar-ne  una varietat . Abans de tot i per a preparar la sortida  hem fet com cal, una llista de la compra,  i ens hem… Llegeix més»

Vet aquí un àpat!

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu el vostre centre s’ha inscrit aquest curs escolar en el Pla de promoció de fruites i hortalisses, engegat per la Generalitat des del seu Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.
El motiu de la nostra comunicació és informar-vos d’una xerrada per a les… Llegeix més»

LaTere ens explica un conte!

Avui hem tingut una visita molt gratificant! La mare de la Maria, la Tere, ens ha muntat un conte per imatges que ens ha agradat molt! El títol del conte es “Endevines com t’estimo“. Ens ha explicat, posant molta emoció, com  s’estimen una mare llebre… Llegeix més»