Revolta, noves mirades sobre el patrimoni senienc al voltant dels safareig

El passat dissabte 11 de juny la nostra escola va col·laborar amb l’activitat «Revolta, noves mirades sobre el patrimoni senienc al voltant dels safareigs». Juntament amb l’Associació de les dones Senienques, vam ser els encarregats de donar vida al safareig del Calvari, decorant-lo amb els missatges elaborats amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, dedicats a l’estalvi d’aquest be tan important i, a la vegada, tan escàs. A més, un grup d’alumnes va cantar una cançó anomenada «El capità», la lletra de la qual reivindica que els petits canvis poden canviar el món.

La valoració que en fem és molt positiva ja que és una activitat que suposa un nexe d’unió entre educació, art, cultura i patrimoni. Una manera de donar vida a uns espais plens d’història, però sovint oblidats i utilitzats per a activitats poc adequades. Esperem seguir col·laborant!