Reivindicació de la importància de l’aigua sota el lema: “Gota a gota, l’aigua s’esgota”

Més de 40 centres educatius del Baix Ebre i Montsià es coordinen per reivindicar la importància de l’aigua en el marc del Dia Mundial de l’Aigua

Durant el curs 2023-24 les Escoles Verdes del Montsià i Baix Ebre han impulsat una acció reivindicativa per l’aigua. Primer, els alumnes han pogut treballar la problemàtica actual de l’aigua i proposar lemes. De tots els lemes proposats per l’alumnat es va fer una votació conjunta, d’on va sortir el lema final: “Gota a gota, l’aigua s’esgota.”
Un cop triat el lema, cada municipi s’ha organitzat per fer i penjar la seva pancarta. A la nostra escola els encarregats de fer-ho han estat els i les alumnes de 5è i l’hem penjat dintre del recinte escolar, concretament a la tanca del costat de l’entrada al centre.
Aquesta iniciativa exemplifica el compromís de les escoles del Baix Ebre i Montsià amb la protecció del nostre entorn i la lluita contra els efectes del canvi climàtic. És un recordatori contundent de la necessitat de treballar junts com a comunitat per garantir un futur sostenible per a les generacions futures.
#escolesperlebre #escolesverdes #diamundialdelaigua