L’aigua és vida

Degut a la situació d’emergència climàtica i la greu sequera que estem patint, considerem molt important conscienciar l’alumnat del valor i l’estalvi de l’aigua. És per això que tots els anys portem a terme alguna activitat que ens permeti a tothom, alumnat i professorat, reflexionar sobre aquest tema. Us deixem una petita mostra dels treballs realitzats: núvols amb missatges i paraules relacionades amb l’aigua i gotes amb la paraula aigua escrita amb les diferents llengües que podem trobar a l’escola. I el que més ens ha agradat de tot és que hem aconseguit que plogui!