Comunicació amb la comunitat educativa

A l’escola utilitzem l’app del Classdojo que és una plataforma virtual per poder treballar a l’aula juntament amb les famílies.

La utilitzem com a mitjà de comunicació ja que és instantània. Els missatges que s’envien poden ser personals, d’aula o d’escola. Només és necessita descarregar-se l’app o entrar a la web https://www.classdojo.com/es-es/ i amb el codi que facilita el/la mestre/a als i les alumnes només cal registrar-se i posar el codi.

Amb aquesta plataforma virtual podem a més de comunicar-nos amb les famílies seguir el dia a dia a l’aula amb la història de la classe on es pengen , fotos, escrits… del que està passant a l’aula dels seus fills/es.

En canvi, per a les informacions generals d’Escola utilitzem grups de difusió de WhatsApp.

Compartim el Pla de Comunicació de l’Escola on es detallen els protocols i els canals i formes en què es comuniquen les diverses informacions en cada col·lectiu de la comunitat educativa:

PLA-DE-COMUNICACIÓ- Escola MJOA