Diagnosi

A l’Escola estem elaborant l’Estratègia Digital de Centre (EDC) per millorar la qualitat educativa i madurar la competència digital.

Per fer la diagnosi de centre hem utilitzat l’eina SELFIE creada per la Comissió Europea d’educació que permet a partir d’un qüestionari valoratiu amb preguntes diferenciades per a l’equip directiu, professorat i alumnat avaluar l’evolució de la integració de la tecnologia a l’escola.

A partir de l’anàlisi de les dades d’aquesta eina, es van detectar els següents punts forts i punts febles dels aspectes següents :

A més a més hem consultat el PEC, el Projecte de Direcció i l’antic Pla TAC. També hem realitzat enquestes a les famílies de l’alumnat per acabar de completar els resultats i poder, així, marcar-nos uns objectius viables a partir dels que començar a treballar.