LET’S CLEAN UP EUROPE!

El passat 9 de maig, l’alumnat de quart va participar en l’acció de recollida de residus del Riu Sénia, dintre del projecte Let’s Clean Up Europe! Aprofitant el nostre entorn proper, van baixar fins al riu, concretament, a la zona de la Font del Draper, la Peixera i el Molí la Vella. De tornada a l’escola, també van aprofitar per revisar tota la zona de la cooperativa i el camí del Calvari.
A la Sénia tenim un entorn preciós, però cal respectar-lo i cuidar-lo. Des de l’escola intentem transmetre aquests valors d’estima per la natura al nostre alumnat i, al mateix temps, sensibilitzar-los i conscienciar-los sobre la quantitat de deixalles que es llencen de manera incontrolada a la natura. Recordeu que el més important no és netejar, sinó no embrutar.
#letscleanupeurope
#escolesverdes