Mares farmacèutiques i tècniques de laboratori, 11F i 8M

Durant dues setmanes de febrer, set mares d’alumnes de l’escola van col·laborar amb nosaltres per apropar la ciència a xiquets i xiquetes. Erika, Yentel, Anna, Mercè, Núria, Maria José i Noèlia van fer xerrades sobre la seva feina a la farmàcia i al laboratori.

El dia 11 de febrer es va celebrar el dia de la xiqueta i la dona en la ciència i vam aprofitar la proximitat de dates amb la implementació del Projecte Interdisciplinari “Ciència i experiments científics” per rebre la seva visita.

En motiu del dia de la dona (8M) hem creat aquest vídeo. Elles van ser les protagonistes de les xerrades perquè un dia van decidir ser les protagonistes de la seva pròpia vida i cada fita que assoleixin serà un pas endavant per la igualtat i per obrir nous camins a totes les xiquetes que ara es fan grans.

El nostre futur estarà marcat pel progrés tecnològic i científic, com ho va estar el nostre passat.