TARDES EN FAMÍLIA

A l’Escola Horta Vella sempre hem apostat pel factor humà. Aquest curs 2021-2022 s’ha permès que les famílies d’alumnes d’educació infantil puguin accedir fins a la porta exterior de l’aula de llurs fills.

Amb l’ombra de la COVID-19 encara present, intentem caminar cap a la normalitat de com funcionàvem abans del març de 2020, i per això hem rescatat les Tardes en Família.

Cada família escull què vol realitzar a la classe del seu fill/a. Pot ser des de realitzar una manualitat, contar un conte, fer una coreografia, etc. Perquè tot el que puguin aportar és benvingut sempre.

És una experiència molt enriquidora per a tots. L’alumne en concret està feliç de tenir a la família a l’escola i aquesta gaudeix de poder observar com el seu fill/a es relaciona  i s’ho passa bé amb els seus companys/es.

Us animem a tots/es a participar-hi, segur que ho gaudireu i es convertirà en una experiència inoblidable.