CONEIX EL NOSTRE PROJECTE I VISITA L’ESCOLA

Vols conèixer la nostre escola?

Amb l’arribada del mes de febrer, arriben també les Jornades de Portes Obertes que serveixen per donar a conèixer l’escola a aquelles famílies que estiguin interessades en escolaritzar els seus fills al nostre centre a partir del proper curs 2024/25

Racons de treball a I3

Els menuts de l’escola treballen les matemàtiques de manera manipulativa mitjançant activitats atractives on el que es pretén és despertar l’interés i la curiositat per elles al mateix temps que juguen i aprenen.

XERRADA COPATE

A les classes de cicle inicial s’han realitzat uns tallers mediambientals molt interessants a càrrec del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE).
Amb matèria orgànica, llavors i una mitja de calça han fabricat “Mònica Orgànica”. L’ha posaran en aigua per cuidar-la i… Llegeix més»

PUNTUALITAT A L’ESCOLA

Parlem una mica sobre la puntualitat?
Ésser puntual és una norma d’educació bàsica: demostra respecte cap al temps dels demés, capacitat d’organització i planificació del temps, responsabilitat, formalitat, rigor… És important, doncs, ser puntual.
Aquesta és una virtut que cal ensenyar des dels primers anys de vida.… Llegeix més»

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM FRUITA

Aquest curs l’escola torna a participar del programa escolar de fruita promogut pel departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.
En relació amb el Programa Escolar de Fruita del curs escolar 2023/24, us informem que l’escola rebrem entregues mensuals, de  març a juny de 2024, amb… Llegeix més»

EXPOSICIÓ “PESSIGOLLES” BIBLIOTECA MUNICIPAL

El passat dijous dia 29 de febrer, els alumnes de 4t vam fer una activitat fantàstica sobre el treball de les emocions a la Biblioteca Municipal. Emmarcada dins l’exposició “Pessigolles”, vam veure diferents contes i àlbums il·lustrats tot treballant les emocions, en especial les de… Llegeix més»

FAMÍLIA, TENS ALGUN SUGGERIMENT?

A la nostra comunitat escolar, valoritzem profundament la vostra participació i les vostres aportacions. Us convidem a compartir les vostres idees, suggeriments i preocupacions amb nosaltres per millorar l’experiència educativa dels nostres alumnes.
Disposem d’una bústia de suggeriments a l’entrada de l’escola i també podeu fer-ho… Llegeix més»