Eva Santana i l’escape room

L’alumnat de cicle superior ha llegit el llibre “Tancats a l’escape room” de la col·lecció L’Oriol Pelacanyes de l’autora Eva Santana.

Quan va arribar, el mestre de cerimònia la va acompanyar al gimnàs on estava tot l’alumnat de cicle superior assegut esperant-la. La va presentar i la va convidar a seure en una butaca.

L’escenari estava decorat amb imatges dels protagonistes del llibre pintats per l’alumnat de 5t. També havia un escriptori i decoració pirata que emulava un espace room del llibre.

Es va llegir la biografia de l’Eva que un grup havia trobat i adaptat d’internet.

Després li van fer una entrevista dos alumnes. Les preguntes s’havien redactat a partir de totes les que havien fet arribar al grup redactor.

Llavors va arribar el moment divertit. L’havia preparat l’alumnat de 6t. Li vam explicar que li faríem un petit obsequi; però que estava dins una caixa tancada amb un cadenat que s’obria amb la combinació de tres xifres. La primera la formava un grup d’alumnes asseguts vestit amb samarretes blanques. Les altres xifres s’obtenien resolen operacions amb números relacionats amb el llibre. Ho va aconseguir, tot i que ens va confessar que no li agradaven ni els escape room ni les matemàtiques. Tot i així, tant l’Eva com alumnat i professorat ens ho vam passar molt i molt bé.

Després va signar un llibre que hem exposat a la vitrina dels tresors.

Finalment es va fer fotos amb tot i va signar tots els llibres que se li van portar.