CREEM UN COLLAGE AL RITME DE VIVALDI

Aquesta tarda hem fet una sessió d’art on també hi ha tingut cabuda la música.

Els alumnes saben que Antonio Vivaldi va ser violinista i que com a persona important duia perruca. En aquella època les persones importants en duien (els metges, els jutges, els músics i tots els que volien anar a la moda). Els seus concerts per a violí anomenats Les Quatre Estacions són de les composicions més populars del repertori de música clàssica.

A l’hivern , Vivaldi ens vol explicar com la natura es transforma en gelades, ventades i tremolors.

Hem dividit la sessió en dos parts:

• A la primera part hem experimentat la música a través del  cos i amb el que ens transmet una peça musical. La consigna era podeu jugar, però no podeu trencar res. Les tonalitats eren totes fredes com el temps (blaus, liles, colors metàlics)
  • La mestra ha nomenat dos capitans. Cada capità ha escollit els membres del seu equip. Tisores en mà, hem començat a crear l’hivern mentre continuava sonant l’hivern

Mireu quin resultat més vistós.

Carpeta de fotos completa