Sant Jordi 2019!

En el dia de Sant Jordi hem celebrat la festa com cal. De bon matí, hem escoltat el pregó que ha fet una de les primeres alumnes que va tenir la nostra escola. Després, hem visitat les parades de roses i llibres al carrer, hem llegit poesia a la plaça major, hem donat a braçades i hem rebut unes roses molt ensucrades, també hem vist les actuacions teatrals i balls d’altres companys de l’escola. Per finalitzar el dia ens hem emportat una rosa molt maca que vàrem fer nosaltres i alguns també hem comprat un llibre a la parada de l’escola.

D’altra banda, hem de felicitar a dos alumnes del nostre grup 1rB que han guanyat, en la seva categoria, el premi Sant Jordi 2019 de redacció de contes de l’escola. Moltes Felicitats ! Hi ha imatges aquí.

Bon Sant Jordi 2019!