Tallers de cicle inicial

Durant el curs actual, els alumnes de cicle inicial realitzen una sessió de tallers setmanals els divendres al matí.

En total hi ha set tallers sobre diferents disciplines del currículum. Els alumnes assisteixen de manera rotatòria cada setmana a un dels tallers que hi ha programats: danses, escacs, joc simbòlic, teatre, construccions, experiments i educació ambiental.

Tots els alumnes i mestres del cicle valorem molt positivament l’experiència perquè els alumnes aprenen d’una manera molt pràctica i motivadora els continguts planificats.

Voleu veure les fotos?