L’HIVERN JA ÉS AQUÍ!!

Després d’unes entranyables festes de Nadal, els alumnes de P5 donen la benvinguda a l’hivern!

L’arribada d’aquesta estació és l’excusa perfecta per a realitzar un munt d’activitats temàtiques.

Decorem l’entrada de l’escola amb un xulíssim mural de l’hivern!! Mentre pinten, aprenen i canten cançons sobre l’hivern.

També han guarnit el passadís amb un gran mural on els xiquets mirem al cel com cauen els flocs de neu.

Parlem sobre quines són aquelles peces de roba que més es necessiten quan fa fred i  que en aquesta època de l’any cau la neu amb la que poder fer ninots de neu i poder practicar certs esports.

Ben abrigadets també hem sortit al pati a observar com ha canviat la natura amb la vinguda del fred i hem dibuixat el xop tot pelat. També hem jugat a abraçar als arbres i així anem recordant els seus noms.  L’hort també és un lloc important on hi ha un uns arbres fruiters que estan carregats de taronges i de llimones. Les hem tocat, olorat i hem fet altres activitats amb elles.

De manera vivencial hem jugat a conèixer a quina estació estem, hem mesurat quants dies d’hivern han passat i quants falten per acabar-se aquesta estació,..

Aquests xiquets i xiquetes sí que saben donar la benvinguda a l’hivern!

Voleu veure les fotos? Fotos