VISITA AL MUSEU DEL MAR!

El mes de novembre, els alumnes de P5 vam fer una sortida al Museu del Mar. La finalitat de la mateixa va ser visitar l’exposició fotogràfica d’Emili Zaragoza, anomenada “La meua terra és de colors”.

Considerem que les visites als museus són importants per als més menuts ja que són molts els beneficis que ens aporten, com per exemple el fet d’alimentar la curiositat i interioritzar el valor de l’estima cap a la Cultura i l’Art. Un cop allí, van aprendre, van escoltar la guia, li van fer preguntes i, sobretot, van portar-se súper bé.

Arran d’aquesta exposició, els nostres alumnes van agafar una càmera i, amb l’ajuda de la família, van fer de veritables fotògrafs. Aquí teniu els vídeos amb els resultats:

VÍDEO P5A

VÍDEO P5B