UNA TARDE AMB ELS GEGANTS

El passat divendres, els alumnes de parvulari vam anar a la plaça del Cóc on ens esperaven els Gegants Jaume i Ràpita, els geganters i un dolçainer de l’Esbart Dansaire Rapitenc.

El senyor Ramon, iaio d’una alumna de P3, ens va explicar moltes coses dels gegants com ara quins gegants eren, la roba què portaven, l’eina què duia Jaume, per quin motiu Ràpita portava una garba d’arròs i la seua importància a les festes.

Amb aquestes petites explicacions els menuts de l’escola han pogut conèixer una mica més el món dels gegants i del folklore popular.

Després vam ballar al ritme de la dolçaina.

Va ser una tarde molt divertida gràcies a la col.laboració altruista de  la Colla Gegantera de la Ràpita.

Fotos dels gegants