TARDES EN FAMÍLIA

Considerem important que hi haja un vincle entre família i escola, ja que és de vital importància fer partícips a les famílies dins de les activitats proposades pels i per les mestres per tal de portar a terme una educació que es pot extrapolar a la vida quotidiana dels i les alumnes. Per aquest motiu hi ha una tarda a la setmana on les famílies dels nostres petits poden vindre a la classe dels seus fills/es per realitzar les tardes en família. D’aquesta manera, els pares, mares, germans, iaios… vénen a l’escola per passar una tarda amb tots nosaltres.

Cada família elegeix què vol realitzar amb la classe del seu fill/a. Pot ser des de realitzar una manualitat, contar un conte, fer una recepta de cuina, explicar el seu ofici, jugar a un joc de taula, o simplement passar la tarda amb nosaltres.

És una experiència molt enriquidora per a tots. L’alumne en concret està feliç de tenir a la família a l’escola i aquesta gaudeix de poder observar com el seu fill/a es relaciona  i s’ho passa bé amb els seus companys/es.

Us animem a tots/es a participar-hi, segur que ho gaudireu i es convertirà en una experiència inoblidable.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració.

Aquí teniu fotos per veure què fan les famílies. Les voleu veure?

FOTOSP4A

FOTOSP4B