SORTIDA A LA PLATJA DE PIPI

Donat que  els infants han de conèixer el seu entorn, hem intentat que sigui  de la manera més propera possible i és per això que els/les mestres de parvulari hem programat una sortida mensual ja que pensem que és la manera més directa i més vivencial d’arribar a l’aprenentatge.

El passat dijous, els alumnes de parvulari van realitzar la última sortida del curs anant  a la platja de Pipi.

Allí els menuts de l’escola,van jugar  amb els povals i les pales, amb les pilotes, amb el paracaigudes,a córrer, a fer volteretes,…I el més important de tot és que hem estat  en contacte amb la natura i ens ho hem passat pipa!!!!

Moltíssimes gràcies mares i pares acompanyants!!

Voleu veure les fotos?

FOTOS PLATJA