BERENEM AMB L’ ERUGA GOLUDA
12/03/24Divendres vam berenar amb l’eruga goluda. Vam conèixer la seva història i vam ser papallones de colors, d’ales enormes, volant per la biblioteca.
Gràcies a totes i tots per venir a compartir la tarda del divendres.







Èxit del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori de Bellavista
08/03/24
Avui, l’Auditori de Bellavista ha estat testimoni d’una emocionant competició de lectura en veu alta, en la qual els i les nostres alumnes han demostrat el seu talent i passió per la lectura. Entre els participants, destaquen dos brillants representants: Lola Domínguez de 4t de Primària i Tomeu Muntan de 5è de Primària.
Han captivat l’audiència amb les seves lectures, destacant-se per la seva claredat, expressió i entusiasme. Aquesta destacada actuació els ha valgut el pas a la següent fase del certamen, un èxit que ens enorgulleix a totes i tots .
Volem felicitar a la Lola i el Tomeu per la seva actuació i encoratjar-los a continuar cultivant aquesta meravellosa habilitat de la lectura en veu alta. Seguirem recolzant i aplaudint els i les nostres alumnes en el seu viatge de descobriment a través de la lectura. Felicitats, Lola i Tomeu, i molta sort en la propera fase del certamen.
Continuem llegint amb passió i compromís!
XERRADA MOSSOS D’ESQUADRA: ACOMPANYA’M A LA XARXA!
08/03/248M: Dia de la dona
08/03/24Els alumnes de quart reben una activitat del Consorci de Residus sobre el malbaratament alimentari.
08/03/24Els estudiants de quart de l’Escola Guerau de Liost estan compromesos amb la sostenibilitat i la reducció del malbaratament alimentari. Recentment, han tingut l’oportunitat d’aprofundir en aquesta qüestió tan important gràcies a una activitat proporcionada pel Consorci de Residus.
La iniciativa, coordinada pel Consorci, ha permès als nostres alumnes explorar de primera mà la importància de gestionar adequadament els aliments i evitar el seu malbaratament. Mitjançant recursos educatius adaptats a la seva edat, els estudiants han après sobre els impactes ambientals i socials d’aquesta problemàtica global.
A més de sensibilitzar-se sobre la importància de reduir el malbaratament alimentari, els alumnes també han après estratègies concretes per minimitzar-lo a casa seva i a l’escola. Aquesta experiència els ha dotat de coneixements pràctics que poden aplicar en la seva vida diària, convertint-los en agents actius. del canvi cap a un futur més sostenible.
https://photos.app.goo.gl/kmxHiftG1UMkSo476
CALÇOTS COLLITS!!!!
01/03/24Hola famílies!!!!
Ahir ja vam collir els calçots de l’hort!!!
Us informem que l’alumnat de 2n muntarà aquesta tarda a les 16:30h la paradeta de calçots per a que totes aquelles famílies que en vulguin, puguin comprar.
Molts i moltes de vosaltres ja vau passar per la paradeta a comprar enciams, i la venda va ser tot un èxit.
Gràcies a totes les famílies que vau col·laborar en la compra!! Aquests diners ens serviran per a poder comprar el planter de primavera.
Mentre, seguim treballant i cuidant l’hort!!!!
FES CLIC A LA FOTO
I DESPRÉS DE CARNESTOLTES, ARRIBA LA VELLA QUARESMA.
29/02/24ELLA, LA VELLA, VE DE VISITA I ES QUEDA FINS QUE MARXEM DE VACANCES DE SETMANA SANTA. ARRIBA AMB ELS SEUS BACALLANS, CANTA’N AMB VEU BAIXETA, AQUELLA CANÇÓ QUE DIU, “VELLA QUARESMA, VELLA QUARESMA, AY! QUE NO POT CAMINAR, TE MOLTES CAMES I S’ ENTREBANCA…” I COM QUI NO VOL, MUNTA UNA EMPRESA DE CONSERVES AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA.
VINE A CONÈIXER-LA! NO ÉS MOLT SIMPÀTICA PERÒ TÉ UN MUNT D’HISTÒRIES PER CONTAR.
SETMANA DE CARNESTOLTES A “LA BIBLIOTECA TARDA”
29/02/24I ARA QUÈ FEM? TALLERS, LLEGIR, TAULES RODONES, MAQUILLATGES, GASTRONOMIA, UNA SETMANA PLENA D’ACTIVITATS A LA BIBLIOTECA PER CELEBRAR CARNAVAL COM CAL😉.













