Els Reis de l’AMPA a Infantil

Benvolgudes famílies,

Avui hem començat el segon Trimestre amb molta alegria, després de descansar i gaudir de tots aquests dies de Nadal.

Teníem ganes de retrobar-nos i moltes coses a explicar. A més, els Reis han passat per l’escola i ens han deixat molts regals!!

Moltes gràcies Reis Mags!!

Desitgem un feliç 2023 i un bon començament de trimestre!!

 

Bloc Mitjans celebrem el Nadal

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem celebrat el Nadal d’una manera molt especial!.

A primera hora del matí hem cagat el Tió i després hem esmorzat coca i xocolata.

Hem gaudit amb els companys,companyes i els/les mestres del darrer dia del primer trimestre.

 

BON NADAL I BONES FESTES!!

Fotos:

2nA

2nB

Nadal Infantil 22-23

Benvolgudes famílies,

Us deixem un recull de fotos d’aquests últims dies. Esperem que les gaudiu!

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i feliç any nou 2023!!

Abraçades,

Les mestres d’Infantil🌲💗😊

Visita Centre de dia Les Franqueses del V.

Benvolgudes famílies,

Avui hem fet una visita molt i molt especial al Centre de dia de les Franqueses del Vallès. Els avis i àvies s’han posat molt contents de veure’ns. Hem recitat el nostre poema de Nadal i hem cantat cançons.

A continuació podeu veure algunes de les fotos clicant a la imatge. Esperem que les gaudiu!

Bones Festes!🌲

ENDEVINA, ENDEVINALLA.

Setmana d’endevinalles, enigmes, enganyifes i lògiques divertides, a l’espai de biblioteca tarda, de l’escola.