Sortida al CRAM

El passat divendres 29 d’abril, la classe dels bolets i dels esquirols de 1r vam anar de sortid aal CRAM (Centre de conservació i recuperació d’animals marins), aprofitant el projecte dels animals que estem fent ara a les aules.

A la sortida vam conèixer una mica més els taurons i les tortugues que tenim aquí, al nostre mar. També en varem veure algunes, aquelles que necessiten de cures i que s’estan a l’hospital fins que puguin retornar al seu hàbitat. Finalment, també varem conèixer les causes que fan que molts animals quedin malferits, com per exemple la pesca i la contaminació.

En acabada l’activitat, varem anar a dinar a la Platja del Prat del Llobregat, just davant del centre.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

1rA: https://photos.app.goo.gl/pACbi9B749AqoYym9

1rB: https://photos.app.goo.gl/c5PyUCFjaKFPQvmx7

Sant Jordi 2022

El passat divendres 22 d’abril, els nens i les nenes de bloc mitjans vam celebrar el dia fe Sant Jordi. Al matí els infants van portar un llibre de casa i varem anar fins al Parc del Lledoner per fer un matí de lectura compartida. També varem obrir el llibre que s’ha regalat a cada classe i el vam llegir.

El dia ens va acompanyar i un cop acabada la lectura, varem poder gaudir d’una estona de joc.

Per la tarda, els i les mestres, van preparar una sorpresa als infants: la representació de la llegenda de Sant Jordi, però no va ser una llegenda qualsevol, la princesa va lluitar, la cavallera anava sobre un unicorn i vam celebrar la derrota del drac amb un ball conjunt!

 

Va ser una diada d’allò més bonica!

1rA:https://photos.app.goo.gl/fWRznyTYwv5zugYV9

1rB: https://photos.app.goo.gl/XfWBtcrhP4Hi24TU6

 

 

APJ 29/04/22

BONA TARDA!!

Avui a “l’Ara parlo jo” alguns dels nens i nenes de 3rA, hem representat una escena de l’obra que estem treballant “Sopa de pedra”. Esperem que us agradi, ja falta menys per el gran moment!!

 

 

 

FIGURA HUMANA EN PARELLES

Aquesta setmana hem treballat la figura humana en parelles o grupets de manera col·laborativa. Hem hagut de planificar primer què volíem fer, proporcions, colors… Hem treballat molt! Us deixem unes fotos del procés clicant a la foto: