ACABEM OCTUBRE AMB L’ APJ
27/10/22El dijous 28 els alumnes de primer han tornat a actuar a l’Ara Parlo Jo. En aquesta ocasió els eriçons han parlat dels fruits de la tardor.
Per altra banda, les ósses i óssos han interpretat dues cançons que hem après a l’hora de castellà i anglès.
Esperem que us agradi!
2nA i 2nB APJ “Els fenomens naturals”
27/10/22Avui, els nens i nenes de 2n hem explicat a la resta de companys i companyes de 1r, dos fenomens naturals: els volcans i els terratrèmols.
Aquí podreu veure els vídeos.
https://photos.app.goo.gl/XvjBZjiMFyWLAS3a9
Esperem que us agradi.
APJ 5èA 21 octubre
24/10/22Avui, divendres 21 d’octubre els nens i nenes de cinquè A hem fet l’Ara Parlo Jo.
Un grup d’alumnes van decidir que volien explicar el que estem treballant a projectes, fins i tot ens van preparar un genialy per acompanyar la seva exposició.
En aquest enllaç podeu veure l’actuació dels i les alumnes de cinquè A, esperem que us agradi!
APJ 4tA- POEMA PA AMB TOMÀQUET I PA AMB OLI I SUCRE
21/10/22En aquest APJ hem escenificat un parell de poemes d’en Martí MIquel i Pol que ens parlen de dos plats típics de la gastronomia catalana: el pa amb tomàquet i el pa amb oli i sucre.
Esperem que us agradi.
APJ 4t A (21… Llegeix més»
APJ 5è
14/10/22Avui, divendres 14 d’octubre els nens i nenes de cinquè hem fet el nostre primer Ara Parlo Jo d’aquest curs escolar.
Els alumnes van decidir que volien explicar el seu primer dia de classe i quines activitats van fer. Una d’elles va ser la construcció d’un avió amb paper que va agradar moltíssim.
Per una altre banda, també han explicat una enquesta que van fer a l’alumnat de primària, de primer a sisè, per veure quin horari agrada mes si el de setembre acabant al migdia o el d’octubre fent classe també a la tarda. Si veieu el vídeo sabreu quin horari prefereixen els i les alumnes del Guerau 😉
En aquest enllaç podeu veure l’actuació dels i les alumnes de cinquè, esperem que us agradi!
APJ Primer dia de classe i enquesta horari
Glòria i Carlos
APJ P5
14/10/22
Hola famílies,
Us deixem amb el primer APJ del curs de P5!!
Esperem que gaudiu dels vídeos!!
Abraçades,
Les tutores de P5.
APJ 2nB
13/10/22Avui els nens i les nenes de 2nB hem actuat a l’Ara parlo jo!
Vam decidir que explicaríem una activitat de valors que vam realitzar a la classe, titulada “Abraçades musicals”. Ens va agradar molt ser partíceps d’aquesta activitat i per això hem volgut compartir-la. Va ser molt enriquidora!
https://photos.app.goo.gl/m7orJDzk6taTo9iU8


