25N. DIEM NO A LA VIOLENCIA.

Avui, 25 de novembre, dia internacional de l’eliminació de la violència contra la dona, volem fer arribar un missatge sobre la importància de construir un món més just, des de l’arrel, la infància. A la biblioteca de l’escola ens afegim a aquesta causa fent el que millor sabem, oferir recursos per a educar en igualtat utilitzant el llenguatge propi dels llibres…

 

 

 

FINS LA TORNADA!

L’últim dia del servei de biblioteca tarda, va arribar ple de somriures, riures, berenar compartit i activitats, perquè la nostra marxa fos una miqueta més dolça.

Paradoxes de l’espai, del temps i de l’estiu. Us imaginarem triant els pròxims llibres, escrivint, concentrats, dibuixant, llegint i  parlant. I així passarà quan les portes de la biblioteca s’obrin de nou al setembre.

És temptador posar-se a recordar històries de la biblioteca, però no, avui preferim donar-vos les gràcies per escollir el nostre espai. Gràcies per no dir-nos mai que no (i mira que us hem proposat coses). Gràcies pels somriures (i pels riures), pels dubtes, per les propostes, per la complicitat i per la companyia.

Gràcies a totes i tots vosaltres i a les famílies, la nostra biblioteca és molt més càlida.

Us desitgem de cor que passeu un estiu divertit, viscut i gaudit.