SETMANA DEL 15 DE JUNY

Bon dia classe dels esquirols i conills!

Aquesta serà l’última setmana d’escola i continuarem aprenent sobre el Reciclatge.

Les activitats 1 i 2 són les que cal fer un retorn al correu de la classe: gdl2013@gdl.cat

A més, tindreu una tercera activitat per fer retorn, que aquesta setmana serà d’Educació Física i estarà penjada al blog de l’especialitat. La tasca s’haurà de retornar al correu següent:  edfisica@gdl.cat

En el blog d’Anglès i en el de Música també podeu trobar activitats recomanables per fer, si voleu, aquesta setmana.

IMPORTANT!

– Especifiqueu el nom, cognom i curs del vostre fill/a al correu electrònic.

– Adjunteu TOTES les activitats de la setmana en un mateix correu.

• ACTIVITAT 1 (ACTIVITAT DE RETORN): Contenidors de reciclatge.

Retalla els diferents objectes i contenidors que hi ha.

Després de veure què es pot llençar en cada contenidor, observa bé i classifica cada objecte dintre del contenidor corresponent.

Recorda:

CONTENIDOR BLAU: PAPER

CONTENIDOR VERD: VIDRE

CONTENIDOR GROC: PLÀSTIC

CONTENIDOR GRIS: REBUIG

CONTENIDOR MARRÓ: ORGÀNICA

classificació-el-reciclatge-PDF

* Si no ho pots imprimir, pots dibuixar diferents objectes i els contenidors o retallar objectes de revistes.

* Hi ha contenidors en català i castellà, només has d’escollir els d’un idioma.

• ACTIVITAT 2 (ACTIVITAT DE RETORN): Comprensió lectora “Brutícia a la muntanya”

Llegeix la següent història i contesta les preguntes.

Si no ho pots imprimir, ho pots fer en altre full.

• ACTIVITAT 3: Jocs amb l’ordinador!

Per repassar tot l’après sobre el reciclatge i els contenidors entra en els següents enllaços.

• ACTIVITAT 4: Innovamat, classifiquem nombres.

CLASSIFIQUEM NOMBRES

RECORDEU:

També podeu llegir contes i continuar amb la plataforma Bmath.

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT AQUEST PROJECTE CURT I HÀGIU APRÈS MOLTÍSSIMES COSES!

I com heu treballat de valent us heu guanyat aquest diploma, Felicitats!

A més, us volíem dir que us hem trobat molt a faltar tot aquest temps que hem estat a casa confinats. Sou uns valents/es i molt treballadors/es. Ho heu fet genial! Així que, ara esperem que gaudiu de les vacances.

US ESTIMEM MOLTÍSSIM.

Mònica i Laura.