El treball de l’escriptura a educació infantil és essencial no només per al desenvolupament acadèmic dels infants, sinó també per al seu creixement personal i social. Fomentar aquestes habilitats des de petits contribueix a formar individus segurs, creatius i capaços de comunicar-se eficaçment en el futur.
Per això des de I5 continuem amb aquest treball més sistemàtic amb objectiu fomentar l’interès i la motivació dels nostres infants envers la lectura i l’escriptura a través de diferents activitats dinàmiques i creatives. Concretament a través de diferents racons on oferim varietat de propostes amb diferents nivells per tal de poder arribar a tots els infants.
A continuació, compartirem una selecció de fotografies que mostren els nostres alumnes immersos en aquestes activitats d’aprenentatge. Esperem que aquestes imatges transmetin la il·lusió i l’entusiasme que els nostres nens i nenes posen en el seu procés lectoescriptor.



Comentaris recents