Un gran èxit a la Cantània!
La classe de 5è ha participat en la Cantània 2018 que s’ha fet a l’Auditori. Després de mesos de preparació han fet un excel·lent concert! Moltes felicitats a tots i a totes! Enhorabona a l’Equip de mestres que ho ha fet possible! Mireu que bé ho hem fet!! Aquest any amb la Cantata Partícules assistim a l’origen i evolució […]
Un gran èxit a la Cantània! Llegeix més »









