Tot anirà bé “Joan Dausà”
Hola nois i noies de Cicle Superior! M’agradaria que escoltéssiu aquesta cançó i reflexionéssiu uns instants sobre el seu missatge. Creieu que ens pot ajudar emocionalment en aquests momemts de confianment que estem vivint?
Tot anirà bé “Joan Dausà” Llegeix més »












