Auxiliars de conversa

AUXILIAR DE CONVERSA CAPS
Tal i com se us va informar anteriorment, aquest curs l’escola participa del programa CAPS d’auxiliars de conversa. Des del passat 1 d’octubre tenim entre nosaltres a la Casey Carmichael, provinent d’Escòcia, que ens acompanyarà entre els mesos d’octubre i maig, donant suport a l’aprenentatge de la llengua anglesa.

L’auxiliar intervindrà amb tots els alumnes de primària en franges setmanals, realitzant activitats de conversa a partir del joc lúdic i d’activitats dirigides.
La Casey estarà allotjada durant el curs a casa de tres famílies de l’escola que hi van mostrar interès. Des d’aquí li donem la benvinguda i li desitgem una feliç estada a la Ginesta, i esperem reforci el projecte de llengua anglesa de l’escola i la capacitat comunicativa dels alumnes.

AUXILIAR DEPARTAMENT
Aquesta mateixa setmana també s’ha incorporat l’altra auxiliar de conversa amb què comptarem aquest curs, que es diu Stephanie Soriano, que intervindrà exclusivament als cursos d’Educació Infantil dos dies a la setmana.
De la mateixa manera ajudarà a iniciar als alumnes més petits en l’aprenentatge de la llengua anglesa i a
realitzar algunes activitats dirigides i de joc en aquesta llengua.