TOT PLENSA

L’alumnat de 6è ha iniciat el Projecte de Treball artístic de Jaume Plensa partint de converses inicials en relació a l’art que ens envolta en el nostre entorn. Les aportacions de l’alumnat es van reflectir en un visionat d’obres artístiques de diferents escultors, pintors i arquitectes. Una línia escultural similar els va fer arribar a la conclusió de que aquelles obres eren d’un mateix artista… I així és com va aparéixer el nom de Jaume Plensa en les nostres aules.

La presència de la  figura humana va ser allò que més els va cridar l’atenció, reflectida de manera molt emocional i amb unes dimensions considerables. Les inquietuds dels alumnes en relació a l’expressivitat corporal de les escultures, la seva magnitud i el significat propi de les il.lusions que transmet va donar peu al treball plàstic que s’està realitzant. A partir de recursos digitals com les càmeres de fotografiar, els alumnes es van fotografiar per parelles en tres posicions diferents: frontal, lateral i de cos sencer, emulant les figures humanes de Plensa.