EXPOSICIÓ DE L’INTERCHANGE BARCELONA-CHICAGO

Al llarg del mes de maig em rebut tots els treballs realitzats a l’escola Monroe Elementary School  de Chicago sobre Jaume Plensa. L’exposició conjunta de les produccions artístiques de l’alumnat que participa en aquest interessant Projecte ha permès gaudir i observar el nivell de reflexió i d’anàlisi que han fet els nens i les nenes en relació a l’obra de l’artista.

L’entrada de l’escola fa molt de goig i, tot i que us fem cinc cèntims,  us animem a entrar i a dedicar-ne uns minuts a contemplar i explorar les diferents perspectives que han tingut aquests aproximadament cent alumnes, en relació a Jaume Plensa.

CONGRATULATIONS!!