ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL TERCER TRIMESTRE

Hola Famílies!

En aquests enllaços Educació Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior us deixem un resum sobre com ens organitzarem i funcionarem durant el temps de confinament. Esperem que aquesta informació us ajudi a fer-vos una idea més clara i entenedora sobre els objectius que volem aconseguir, els canals de comunicació escola – família i sobre les tasques i la seva avaluació.

Sabem que no és una situació fàcil per ningú i famílies i mestres i nens i nenes, ens hem hagut d’adaptar a una nova realitat de forma precipitada. Però cal ser positius i fer un canvi de mirada per convertir el problema que estem vivint amb una oportunitat d’aprenentatge.

Ara, més que mai, junts fem escola!!

Molts ànims i moltes gràcies per la vostra complicitat.