Diagnosi

VALORACIÓ SELFIE DEL CENTRE

Participació:

  • ED 100%
  • Mestres (explicar possibles motius de la baixa participació). Moment de fer l’enquesta constava molta gent a la plantilla ja que alguns/es estaven de baixa i hi havia els/les corresponents substitucions.
  • Alumnat (explicar motiu pel q falta una classe per participar).

 

MEMBRES DE L’EQUIP DIRECTIU     

  1. LIDERATGE  2.7
  2. COL·LABORACIÓ I XARXES 2,9
  3. INFRAESTRUCTURA I EQUIPS 3,5
  4. DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL CONTINU 3,4
  5. PEDAGOGIA: SUPORTS I RECURSOS  4,3*
  6. PEDAGOGIA: IMPLEMENTACIÓ A L’AULA  3,8
  7. PRÀCTIQUES D’AVALUACIÓ  2,5*
  8. COMPETÈNCIES DIGITALS DE L’ALUMNAT  3,5

Pel que fa als membres de l’equip directiu, només hi ha dues àrees que passen el 3’5, l’àrea amb màxima puntuació és: “Pedagogia: suports i recursos”

L’àrea amb una puntuació més baixa és “Pràctiques d’avaluació”

MESTRES   

  1. LIDERATGE  2,8
  2. COL·LABORACIÓ I XARXES   2,3*
  3. INFRAESTRUCTURA I EQUIPS  3,2
  4. DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL CONTINU  2,8
  5. PEDAGOGIA: SUPORTS I RECURSOS  3,9*
  6. PEDAGOGIA: IMPLEMENTACIÓ A L’AULA  3,3
  7. PRÀCTIQUES D’AVALUACIÓ  2,6
  8. COMPETÈNCIES DIGITALS DE L’ALUMNAT  3

Pel que fa als membres del professorat, només hi ha una àrea que passa del 3’5, l’àrea amb màxima puntuació és: “Pedagogia: suports i recursos”. Destaca que només hi hagi un àrea per sobre del 3,5.

L’àrea amb una puntuació més baixa és “Col·laboració i xarxes”

ALUMNES    

  1. LIDERATGE  –
  2. COL·LABORACIÓ I XARXES  3,9
  3. INFRAESTRUCTURA I EQUIPS  4,4*
  4. DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL CONTINU  –
  5. PEDAGOGIA: SUPORTS I RECURSOS    –
  6. PEDAGOGIA: IMPLEMENTACIÓ A L’AULA   4,1*
  7. PRÀCTIQUES D’AVALUACIÓ  —
  8. COMPETÈNCIES DIGITALS DE L’ALUMNAT  4,1*

Pel que fa als alumnes, totes les àrees passen del 3’5, tot i que també hi ha algunes que no s’han treballat (lideratge, desenvolupament professional continu, pedagogia: suports i recursos i pràctiques d’avaluació). 

RESUM SELFIE DEL CENTRE

RESUM SELFIEforTEACHERS