Concurs familiar.

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu aquest curs el tema de la setmana cultural són les olimpíades. Cada curs escolar s’ha creat un logotip que fa referència al tema de la setmana cultural, com per exemple aquests:

I aquest curs volem que sigueu les famílies qui pugueu crear, dissenyar… Llegeix més»

Assaig del concert de Nadal.

Avui els nens i les nenes de l’escola, han tingut l’oportunitat de fer l’assaig per demà fer-ho genial al concert que us oferiran.
Aquí us deixem unes fotos perquè veieu els previs al concert. Cliqueu el dibuix:

ACTIVITATS NADALENQUES.

Vinga famílies, recta final, ja acabem el trimestre i us volem fer un recordatori de les activitats que fem abans de tancar el trimestre:

• RECOLLIDA D’ALIMENTS CÀRITES: Càrites fa una campanya de recollida d’aliments i l’escola participem.
    Podeu portar a l’escola aliments i productes de neteja com:… Llegeix més»

Teatre Famílies del Garcia Lorca.

L’equip de mestres de l’escola Garcia Lorca volem agrair l’esforç, la participació i la bona voluntat de totes les famílies i l’AMPA que ens han fet fruir una vegada més d’una gran representació teatral, “ 50 anys Garcia Lorca “.

CASTANYADA 2019

Com ja sabeu avui hem celebrat la Castanyada, ha estat un dia intens per als de sisè. Al matí s’han disfressat de castanyeres i castanyers, han anat per les classes fent les seves representacions i han donat un petit detall a les classes. Tot elaborat… Llegeix més»

Circular inici de curs i pagament material.

A l’apartat de documents de l’escola, us hem deixat dos enllaços perquè pugueu llegir la informació necessària sobre el curs i per poder fer el pagament de les quotes de material, excursions, etc.
BON CURS!!!!