Panera de Nadal.

Estimades famílies:
El número de l’ONCE d’ahir correspon al 028, això vol dir que ja tenim família guanyadora. El calendari correspon a la classe de 6è A.
Esperem notícies vostres!!!!!

La família guanyadora, ENHORABONA!!!

Nadal 2018

Famílies recordeu:
Estem arribant a la darrera semana del trimestre i us volem informar de les activitats més destacables de les que tenim previstes.

• Tenim els calendaris amb les fotos de tots els grups classe. Els alumnes de 6è i també a consergeria els venen al preu… Llegeix més»

Circular inici de curs 2018-19

Us deixem la circular d’inici de curs on trobareu els dies d’atenció a les famílies de tots i totes les mestres i algunes informacions importants de l’escola, el menjador i el calendari d’aquest curs.
Entreu a l’article i cliqueu la fotografia per veure el document:

Llegeix més»

Equips de mestres

Ara que ja tenim les plantilles corresponents a aquest curs 2018-19 us deixem les seves fotos, repartides per cicle, per tal que sabeu com es diuen els mestres i les mestres!!!
Cliqueu el logo de l’escola, per veure les fotos: