Certamen literari 2024

Aquest matí hem celebrat el Certamen Literari de l’escola al Mont-Àgora. Els grups d’infantil han fet conjuntament un conte de la primavera explicat per ells mateixos, guanyant així un premi per cada classe.

Pel que fa als alumnes de primària, van realitzar rodolins, endevinalles i poemes. Se’ls han entregat diversos premis a quatre categories: esforç, creativitat, presentació i elaboració.

Ha sigut una jornada molt bonica que l’hem pogut gaudir tota l’escola junts.

A primer fem Trencadís

Durant aquest trimestre, a l’hora de plàstica hem estat treballant l’autor Antoni Gaudí. Hem après moltíssimes coses, entre d’elles, que Gaudí fa les seves obres amb la tècnica del trencadís.
Així doncs, durant aquestes setmanes hem fet les nostres obres d’art amb trencadís. Hem agafat la… Llegeix més»

English Day: Collecting Art

Avui hem celebrat el 13è English Day de l’Anoia: collecting art! Una activitat desenvolupada a l’àrea d’anglès i preparada conjuntament amb altres àrees.

Aquest any, l’English Day ens ha permès treballar diferents tècniques artístiques i convertir la nostra escola en un museu. Així doncs, durant les últimes setmanes els i les alumnes de primària han fet diferents obres d’art: mud art -fang-, origami, broken tiles -trencadís- or pop art -art amb molts colors-.

Al llarg del dia hem fet diverses activitats com ara veure un vídeo de presentació, treballar el vocabulari de la cançó “We call it art” i també una visita als diferents vestíbuls on hi havia les obres d’art dels nostres companys i companyes.

Si voleu veure les obres d’art i les visites podeu veure-ho aquí.

See you next year English Day!

Sortida a Fundesplai

El passat divendres dia 1 de març, tota l’escola vam anar a Fundesplai per fer la sortida de cloenda de la Setmana Cultural.

Vam dur a terme l’activitat “Menja, actua, impacta“, un projecte que ens vol donar a conèixer l’origen dels aliments i com afecten aquests a la nostra salut i la del planeta.

Algunes de les activitats que vam fer van ser jocs de simulació, tallers científics, jocs cooperatius per l’alimentació saludable i sostenible, entre d’altres.