FEM RACONS DE LLENGUA

HEM SEGUIT FENT RACONS DE LLENGUA PER TAL DE SEGUIR AVANÇANT EN EL PROCÉS LECTO-ESCRIPTOR A TRAVÉS DE PROPOSTES MANIPULATIVES. AQUEST TERCER TRIMESTRE HEM DUT A TERME DIVERSOS RACONS AMB L’OBJECTIU DE TREBALLAR DIFERENTS ASPECTES DE LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA: LA SÍL·LABA, ESCRIURE LA INICIAL, RELACIONAR SO AMB IMATGE, COMPLETAR PARAULES, RELACIONAR PARAULA AMB IMATGE…

El TREBALL PER RACONS potencia que l’aprenentatge sigui funcional i significatiu, ja que els infants poden aplicar els coneixements que ja tenen o bé aplicar el nou en altres contextos. Per tant, estimula el desenvolupament integral dels nens i nenes

PODEU VEURE TOTES LES IMATGES ENTRANT EN EL SEGÜENT ENLLAÇ:

RACONS DE LLENGUA P4

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>