MÉS EXPERIMENTS (2n Primària)
27/03/22L’Achraf, de segon A ens ha ensenyat com fer una làmpada de lava amb una pastilla efervescent, vinagre, aigua i colorant posat a un got d’aigua!!!
L’Achraf, de segon A ens ha ensenyat com fer una làmpada de lava amb una pastilla efervescent, vinagre, aigua i colorant posat a un got d’aigua!!!
L’Asia, de segon B, ens ha presentat LA PRESSIÓ ATMOSFÈRICA. L’espelma està encessa perquè hi ha oxigen. Quan posem el got a sobre, s’apaga perquè l’ oxigen s’ acabat.
La pressió dins del got és menor que fora, per això l’aigua del plat puja per dins… Llegeix més»
Les ovelles hem estat ben entretinguda classificant llenties, macarrons i cigrons.
https://photos.app.goo.gl/UsbZytaFyrSyi3YT7
Les ovelles hem visitat l’hort del cole. Romaní, menta i farigola ummmmm, quina bona olor!!
https://photos.app.goo.gl/pP8T3r9yCyCbbhS78
Els dinosaures hem fet un experiment ! A la tarda d’ambients ens fem moltes preguntes.. “Què passa quan posem colorant a l’aigua? … I si posem el motllo a la nevera? “ son tan curiosos que hem aprofitat per endinsar-nos en el tema.
Una de les… Llegeix més»
Experimentant amb gelatina hem obtingut sensacions noves… un tacte molt especial: fred, humit, llefiscós… però amb molt bona olor i bon gust.
Els hem ofert diferents recipients, culleres, estris… i els dinosaures hem passat una estona molt concentrats tocant, mirant, tastant, transvasant d’un pot a un… Llegeix més»
Els dinosaures hem pogut fer un petit tastet de dues fruites cítriques: les taronges i les llimones.
Hem treballat conceptes com la unitat – i la meitat o/i dolç i àcid . Aquells nens i nenes més atrevits han tastat la llimona i les cares que… Llegeix més»
Aquesta setmana el Joel de P5B ens ha parlat a la seva notícia sobre la primavera.
Ha estat molt bonica l’explicació i ho ha fet molt bé.
Moltes gràcies Joel!
A la classe de les ovelles hem estat fent sèries óculo manuals. Mireu, mireu!!
https://photos.app.goo.gl/4AQ92SZxebw7qF6w7
Aquest matí 4rt hem visitat la @CasaEnergiaPrat.
Hem après coses que no sabíem sobre eficiència energètica. També hem comprovat quanta electricitat gastem a casa. Ha estat molt interessant!
https://photos.app.goo.gl/tuctixVqWkXYgDDw5
La Lucia González, de segon B, ens ha presentat EL PAPER QUE NO ES MULLA.
Posem aigua a una galleda, i en un got de plàstic posem paper de cuina; fiquem el got cap avall, i comptem fins a 10 Treiem el got i el… Llegeix més»
Mireu com ens divertim i aprenem fent racons a P5. I es que treballem conceptes, vocabulari, números, autonomia i creativitat i a més ens ho passem súper bé!
https://photos.app.goo.gl/z1YQuhSmXmDMFacC6
Comença el repte!
Una caixa misteriosa arriba a l’aula de 1r de la nostra escola. Els infants, intrigats, ens asseiem en rotllana al voltant de la Isabel, la professora, que ens explica que des de la Biblioteca Antonio Martín ens han enviat aquesta… Llegeix més»
Avui l’Aina ens ha explicat que ha vist la pel.lícula “Encanto” i li ha agradat molt.
Felicitats ho has fet molt bé!!
La Josefina, de segon A, ens ha presentat ELS CUCS MÀGICS. Primer ha posat un tros de paper pintat al voltant d’un llapis, i després Ho ha tret i l’ha arrugat una mica. Després, l’ha ficat a un recipient amb aigua, i hem pogut veure… Llegeix més»
El John ens ha explicat en la seva notícia la feina de la seva mare a una residència de gent gran.
Li hem fet un fort i emotiu aplaudiment.
Moltes felicitats John!! Ho has explicat súper bé!!
L’Alba de P5B ha fet la seva notícia sobre les “Arepas”, menjar típic de Veneçuela i Colòmbia.
Ens ha explicat el seu origen i com es fan.
Moltes gràcies Alba!
Avui ens hem retrobat amb una vella amiga, la beebot!
Voleu saber què és una beebot? Us ho expliquem:
Una Bee-Bot és un robot creat específicament per ser utilitzat per infants. Té aspecte d’abella i el seu disseny permet introduir als alumnes en la seqüenciació, l’experimentació, la… Llegeix més»
Avui hem anat a l’hort i hem plantat alberginies i tomàquets, i també hem regat! Ens encanta treballar l’hort!
I aquí tenim la Martina, de 2n A, amb EL PAPER QUE NO ES MULLA. Si fiques una bola de paper a un got, i Ho poses cap per avall, tocant l’aigua d’un bol, observem que, degut a la pressió de l’aire, aquesta bola de… Llegeix més»