AFA ESCOLA GALILEO GALILEI

L’AFA és l’associació sense afany de lucre que agrupen mares i pares d’alumnes dels centres educatius.

En col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa, tenen com a objectiu principal treballar per a la millora del centre i de l’educació.

Participen de manera oberta i activa en la vida del centre per dinamitzar-ne l’activitat i promoure projectes complementaris a l’estudi.

Aporten idees i col·laboren amb la direcció i l’equip docent del centre amb qui actua com a interlocutor per tractar temes que afecten tot el col·lectiu de famílies.

Fomenten el treball en xarxa amb altres agents educatius i facilitant la prestació de serveis i activitats fora de l’horari lectiu.

Es tracta d’esdevenir una oportunitat per al sistema educatiu.

L’AFA és l’única entitat associativa situada al mateix centre educatiu.

Des de la participació voluntària, els pares i les mares es responsabilitzen de desenvolupar projectes i accions a favor de l’educació.

El fet que un centre educatiu tingui una AFA cohesionada i activa possibilita un major èxit escolar entre el seu alumnat.

L’AFA participa i col.labora activament, tant a l’escola com en l’àmbit de tota la ciutat, per garantir i impulsar una educació de qualitat.

VINE I FORMA PART DEL NOSTRE AFA!