REAPROFITAMENT DE L’AIGUA

Benvolgudes famílies,
Us deixem unes imatges del reaprofitament de l’aigua sobrant del servei del menjador per regar l’hort de l’escola. Ara més que mai, és important conscienciar als més petits, per fer un consum responsable!!

TALLER DE PRIMERS AUXILIS (5è PRIMÀRIA)

L’alumnat de cinquè ha realitzat un taller de primer auxilis, dividit en dues sessions.Hem après com han d’ésser les primeres actuacions davant de qualsevol perill i ens ha agradat molt participar activament en la realització dels primers auxilis.
Ha estat molt constructiu i engrescador!!
Moltíssimes gràcies per… Llegeix més»

FEM PSICOMOTRICITAT (I3)

Aquesta setmana a les sessions de psicomotricitat a I3, hem iniciat el desplaçament amb mans i peus en posició quadrupèdia sobre els maons. El que comporta un control global i segmentari.
També hem continuat pujant i baixant escales i d’aquesta manera treballem la coordinació i el… Llegeix més»

Com treballem a l’aula? I3 EINF

 

La finalitat de l’Educació Infantil és que els nens i les nenes d’aquestes edats puguin aconseguir un desenvolupament integral i harmònic en les seves dimensions afectiva, emocional, sexual, artística, cognitiva i física, construeixin una imatge positiva de si mateixos, enforteixin la seva autonomia personal i adquireixin una formació en valors cívics per a la convivència.

Entre els principis pedagògics que guien la pràctica docent a l’aula es troben el joc, l’experimentació, el descobriment de l’entorn i dels éssers vius que el conformen, l’educació per al consum responsable i sostenible o la promoció i l’educació per a la salut.

També es produeix en aquesta etapa un acostament a experiències d’iniciació primerenca relacionades amb la lectura i l’escriptura, amb el foment d’habilitats numèriques elementals, d’expressió musical i visual i de la llengua estrangera .

Com a objectius, l’Educació Infantil pretén, entre altres, que els nens i les nenes siguin capaços de conèixer, respectar i acceptar el propi cos i el dels altres, de desenvolupar i gestionar les seves emocions, de relacionar-se des d’una visió igualitària entre homes i dones, de posar en pràctica l’empatia i resoldre conflictes de manera pacífica.