L’alumnat de 4t hem anat d’excursió al parc del riu Llobregat, on hem participat en una gimcana per descobrir la flora i la fauna de la zona. Hem fet cinc proves: vegetació, rastres dels animals, usos del parc, curs del riu i invertebrats.
Ha estat… Llegeix més»
A l’hora del taller d’escriptura, hem estat aprenent a enviar correus electrònics.
Al principi ens ha costat però hem aconseguit fer-ho i ho hem gaudit molt!
Dijous 14 de març, els nens i nenes de 1r vam anar al CRARC, que és un centre de recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya.
Vam fer un volt per les instal·lacions i ens van deixar tocar alguns dels animals, com ara: una serp, un tritó,… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Us deixem unes imatges del reaprofitament de l’aigua sobrant del servei del menjador per regar l’hort de l’escola. Ara més que mai, és important conscienciar als més petits, per fer un consum responsable!!
Us compartim 4 frases molt boniques que va dir Fernand Deligny per entendre millor als infants.
● Si vols conèixer-los ràpidament, fes-los jugar.
● Si vols ensenyar-los a viure, fes-los jugar.
● Si vols que agafin gust pel treball, fes-los jugar.
● Si vols exercir la teva professió, fes-los… Llegeix més»
Aquest divendres a les sessions de música hem dedicat algunes activitats per commemorar el dia de la Dona.
Amb alumnes de 4t hem escoltat la cançó “Un món més real” i hem analitzat i comentat la lletra. Hem après la tornada i hem fet un exercici… Llegeix més»
L’alumnat de cinquè ha realitzat un taller de primer auxilis, dividit en dues sessions.Hem après com han d’ésser les primeres actuacions davant de qualsevol perill i ens ha agradat molt participar activament en la realització dels primers auxilis.
Ha estat molt constructiu i engrescador!!
Moltíssimes gràcies per… Llegeix més»
Aquesta setmana a les sessions de psicomotricitat a I3, hem iniciat el desplaçament amb mans i peus en posició quadrupèdia sobre els maons. El que comporta un control global i segmentari.
També hem continuat pujant i baixant escales i d’aquesta manera treballem la coordinació i el… Llegeix més»
Volem compartir amb tots vosaltres l’entusiasme i la creativitat que han demostrat els nostres alumnes de 3rA durant el projecte de les maquetes del transcurs d’un riu.
Ha estat una experiència educativa enriquidora i, al mateix temps, divertida per a tots.
Els nostres alumnes han abordat aquesta… Llegeix més»
Els jocs matemàtics transformen les aules en llocs plens de diversió i descobriments. És com si cada dau o carta fos una finestra a un món màgic on els nombres cobren vida i ens conviden a explorar. https://photos.app.goo.gl/XBpoRnKByKxd3tCX9
Aquest matí, els nens i nenes de segon A hem visitat la Fundació Rubricatus, una entitat sense ànim de lucre que es dedica a promoure i fomentar la integración social de persones amb discapacitat.
Ens han ensenyat les seves instal·lacions, i amb ajuda d’uns dibuixos preciosos… Llegeix més»
AI3 ens encanta pintar i, avui, ho hem fet d’una forma diferent. Hem creat un quadre amb material reciclat (tubs de paper, oueres, cartró, etc) i un cop creada l’obra d’art … a pintar!!!
Ens ho hem passat genial i mireu què bonica ens ha quedat!
Aquesta setmana els nens/es d’ I3 ens ho hem passat molt bé a psico. Hem construït un circuit i hem après a fer: la croqueta, a pujar i baixar escales pels matalassos, a passar per sota el pont com si fóssim serps. Equilibris sobre el… Llegeix més»
Aquest matí hem anat a visitar el nostre hort on ens esperava l’avi Pepe. Avui hem plantat llavors de mongetes i després ens ha explicat quina serà la seva evolució.A més ha resolt els dubtes que tenia el nostre alumnat.
Com sempre ha estat molt enriquidor,moltes… Llegeix més»
La finalitat de l’Educació Infantil és que els nens i les nenes d’aquestes edats puguin aconseguir un desenvolupament integral i harmònic en les seves dimensions afectiva, emocional, sexual, artística, cognitiva i física, construeixin una imatge positiva de si mateixos, enforteixin la seva autonomia personal i adquireixin una formació en valors cívics per a la convivència.
Entre els principis pedagògics que guien la pràctica docent a l’aula es troben el joc, l’experimentació, el descobriment de l’entorn i dels éssers vius que el conformen, l’educació per al consum responsable i sostenible o la promoció i l’educació per a la salut.
També es produeix en aquesta etapa un acostament a experiències d’iniciació primerenca relacionades amb la lectura i l’escriptura, amb el foment d’habilitatsnumèriques elementals, d’expressió musical i visual i de la llengua estrangera .
Com a objectius, l’Educació Infantil pretén, entre altres, que els nens i les nenes siguin capaços de conèixer, respectar i acceptar el propi cos i el dels altres, de desenvolupar i gestionar les seves emocions, de relacionar-se des d’una visió igualitària entre homes i dones, de posar en pràctica l’empatia i resoldre conflictes de manera pacífica.
El dijous ens van visitar a l’escola l’Adriana, una noia que venia a treballar emocions amb nosaltres.
Era un taller on vam aprendre moltes coses que ens van remoure: la ira, com canalitzar-la, l’assertivitat, la tècnica NEMO, la relaxació… Ens va encantar!