PLA DE TREBALL 8-12 de juny (Comunitat de grans)

HOLA NENS I NENES DE LA COMUNITAT DE GRANS!

COMENCEM LA SEGONA SETMANA DE JUNY. AQUESTA SETMANA VENEN A L’ESCOLA ELS NENS I NENES DE LA COMUNITAT DE PETITS I 6È. LA SETMANA VINENT… VOSALTRES!!! TENIM MOLTES GANES DE VEURE-US.
El curs ja s’està acabant… queden dues setmanes i dos plans de treball. Després, tenim una nova proposta d’estiu per vosaltres que us l’explicarem el dia que vingueu a l’escola.
Aquesta setmana és una pla de treball una mica diferent. Va de cinema…! Prepareu les crispetes que la pel·lícula ja comença!
Us proposem mirar la pel·lícula “EN BUSCA DE LA FELICIDAD” i a partir del guió que us hem preparat fer un debat el dia que ens trobem per videotrucada.
Recomanem que abans de mirar la pel·lícula llegiu bé les preguntes que us adjuntem com a imatge en aquest correu i intenteu contestar-les. Després, mireu la pel·lícula (esperem que us agradi!) i torneu a reflexionar sobre el que heu contestat. Us ha fet canviar d’opinió en alguna cosa?
El debat sobre la pel·lícula es farà el DIMECRES.
3r (10h – 10:30h) amb la Susanna i la Mar meet.google.com/ujy-crrt-xuo
4t (10:30h – 11h) amb la Susanna i la Mar meet.google.com/iod-gobe-mps
5è (10h – 10:30h) amb l’Ignasi, la Jovima i la Ivet meet.google.com/jfv-qpfn-nsc
6è (10:30h – 11h) amb l’Ignasi, la Jovima i la Ivet meet.google.com/zdk-juyy-ziu
Ahhhh, i aquí teniu l’enllaç per veure la pel·lícula. Si teniu netflix, amazon prime… o alguna altra plataforma us recomanem que la busqueu. Ens sap molt de greu però l’àudio no se sent gaire bé… també, la podeu mirar en versió original. En anglès el nom de la pel·lícula és “The pursuit of happiness”.
ENS VEIEM DIMECRES! Esperem que gaudiu de la pel·lícula.
Un petó ben gros,
Susanna, Ignasi, Jovima, Mar i Ivet