PLA DE TREBALL 1-5 juny (Comunitat de grans)

BON DIA NENS I NENES DE LA COMUNITAT DE GRANS!

Esperem que el cap de setmana hagi anat molt bé. Comencem el dilluns amb un pla de treball diferent. Aquesta setmana relacionat amb un àlbum il·lustrat en anglès “The red lemon”. Abans de començar amb les propostes, escolteu atentament la història que ens explica la Mar i descobrireu alguna pista per després desenvolupar les tasques.
Us proposem 5 propostes (stations) diferents, on una d’ella és la videotrucada setmanal que fem. Aquesta setmana la trobada virtual serà en anglès i farem un club de lectura del llibre “The red lemon”. Us hi esperem a tots i totes!
Com que el dijous els mestres estarem a l’escola amb els nens i nenes de 6è proposem fer la videotrucada el DIMECRES.
TERCER (dimecres a les 10h)
QUART (dimecres a les 10:30h)
CINQUÈ (dimecres a les 11h)
SISÈ (dimecres a les 11:30h)
Esperem que gaudiu molt d’aquest pla de treball! No oblideu fer l’autoavaluació una vegada hagueu fet les diferents propostes.
FINS DIMECRES!!!
Un petó ben gros,